vineri, 30 ianuarie 2009

Cateodata am idei, dar nu am timp din motive banale care ar trebui ignorate.

Acum mi-am facut timp dar nu am idei.







Ma gandeam de ce pierdem timpul nostru dand prea multa importanta unor lucruri care nu ne privesc direct, sau poate ne privesc dar nu ne afecteaza.Simt ca viata e asa parca prea scurta pentru tot ce imi propun, sau macar pentru ce vreau sa fac.Am neglijat poate lucruri care inainte ma faceau mai fericita pentru ceva care pare a fi mai bine. Am neglijat persoane care mi-au fost alaturi pentru cineva pe care abia il/o cunosc.Am ignorat sfaturi fara sa vreau, am ignorat multe si am dat cu piciorul la multe pentru ca asa mi se parea ca e mai bine. Si daca stau sa ma gandesc e bine. Pana la urma sa nu credeti iar ca am nu stiu ce ( cum zicea radu) adica chiar ma simt bine pentru ca acum imi dau seama de lucrurile astea, pentru ca imi sesizez greselile si incerc mereu sa le indrept sa nu le mai repet. Totul a dus la bine. Nici pe departe nu as avea de ce sa ma plang. Gandind la rece acum: am 2 maini, 2 picioare, aud,vad am tot ce e necesar, chiar mai mult.

Ar trebui sa invatam sa pretuim mai mult secunda, minutul, ora, ziua, anul, secolul, viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu