duminică, 7 iunie 2009

aceleasi texte..

Acelesi texte, acelesi gesturi.Discretia e aceasi.Ai schimbat fata, tu ai ramas la fel.

Lipsa de imaginatie cateodata duce la mari pierderi.Totul a fost brusc nu am inteles nimic si nici nu am fost foarte uimita de schimbare din viata ta.Ciudat ..pentru tine nu inseamna nimic cum nu inseamna pentru mai toti baieti...Dezamagirea e la ordinea zilei la mine,dar imi dau seama ca asa cum nu am stiut nici eu sa apreciez asa se intampla si acum cu tine.Am fost foarte "placut"uimita de ce am aflat.Sincer,m-a amuzat si dupa aia am uitat tot ce s-a intamplat pana in ziua respectiva.A fost ceva, ceva neimportant de important pentru amandoi.Sa ramana asa...pentru ceva timp.
(imi cer scuze pentru cei care nu vor intelege nimic pentru ca stiu ca vor fi cativa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu