marți, 26 mai 2009

cineva...

Nu, nu credeam ca vreodata cineva ma va pretui mai mult decat ma pot pretui singura. Pentru ca in ziua de azi sunt foarte putini cei care pun accentul pe calitatile morale.. Sa fim seriosi:aspectul primeaza din pacate si te lupti sa fi "TU" in lumea asta. Pentru ce?
Cei care ma apreciaza si ma respecta pentru ceea ce sunt, au fost (spre surprinderea mea) aproape de mine si acum cand nu mi-a fost bine si au stiut sa ma faca sa zambesc, chiar sa rad numai prin faptul ca m-au sprijinit si au gasit in prostia faptelor mele ceva copilaresc. Eu mereu am fost alaturi de apropiati cand le-a fost rau si au avut nevoie de ajutor pentru ca atunci cand esti bine si esti fericit toti sunt langa tine.. Adica, de ce s-ar complica? Si chiar am fost "pe langa"pentru ca am jucat dupa reguli si nu m-am adaptat ipocriziei din ziua de azi.Imi cer scuze.. Dar prefer sa fiu dezamagita decat sa ma adaptez acestei situatii... cineva va aprecia.:)

3 comentarii:

  1. esti primul om care mi-a intrat in suflet din primul moment in care te-am intalnit! vorbeai mult, nu te intelegea nimeni, gesticulai amenintator cu o sticla de nectar si o tineai una si buna ca nu exista prieteni(teorie cu care ma luptam de cateva saptamani incercand sa imi explic comportamentul probabil nepasator).

    RăspundețiȘtergere
  2. uite "ciorinutza" ti'a facut portretul ideal:))) si cand te'am cunoscut eu aveai o sticla in mana si m'ai speriat putin prin privirea aia a ta pe sub ochelarii pe care atunci by the way ii purtai mai des. ai face bine sa recuperezi timpul pierdut pt ca vara asta avem nevoie de o vedere buna pe plaja b-). si dezamagita n'ai dc sa fi! altii trebuie;;) tu-move on! big kiss(sarutza)
    P.S. poti sa razi de mine la scoala anytime..8-|

    RăspundețiȘtergere
  3. a si mai e ceva. vreau putina actiune pe blogul asta. prea multa teorie strica si faci prea mult bine poporului ignorant;;)
    baga o carcoteala ceva:)))>:)!

    RăspundețiȘtergere