marți, 21 aprilie 2009

nimicurile mele importante

Aveam de gand sa postez ceva diferit, ceva legat de lucruri importante sau mai putin importante. Din pacate, stiu ca atunci cand totul merge cat de cat bine si ma simt bine cu tot ce e in jurul meu nu am ce sa scriu pentru ca asa cum e denumit si blogul, m-am gandit special la asta.As vrea sa scriu multe si as vrea sa fie asa sa am la ce intrebari sa raspund, sa pot face ceva pentru cineva dar atunci cand poate eu am investit timp si ceva ganduri in blogul acesta si vin unele persoane si lasa comenturi anonime si nu au de fapt curajul sa-si recunoasa afirmatiile si sa le sustina. Nu e din prea multa minte sau prea putina, e doar teama si poate ceva personal. Sincer, nu m-a deranjat si nici nu ma va deranja ca nu ai tu oricine ai fi curajul sa recunosti cine esti. Dar nu e bine pentru tine. Si ce e mai frumos... Chestionarele alea cu "distractiv". E ciudat(sau poate nu ) cum cuiva i se pare distractiv ca investesc eu sentimente in ceva anume.Poate a fost o greseala blogul, dar pentru mine la momentul respectiv a fost o alegere buna. Cred ca va mai trece o perioada in care nu voi mai posta nimic sau poate prea putin pentru ca nu simt nevoia sa scriu ceva. Nu am crezut dar timpul chiar schimba lucrurile.


"In momentele sale supreme, la supremul sfarsit, timpul precipita lucrurile, si adesea cand pare ca a trecut, timpul decide ceea ce un lung proces nu a reusit sa faca."
(William Shakespeare)

Un comentariu:

  1. pacat ca nu vei mai scrie nimic.. ne incantai de fiecare data cu postarile tale ...

    RăspundețiȘtergere