luni, 27 aprilie 2009

cuvinte.

Din nou aici.
Ca de obicei aici vin pentru a-mi mai clarifica anumite lucruri.BLOG pentru ca macar el tace si ma asculta nu zice nimic, ceea ce e mult mai bine decat sa ma aprobe fara sa fie de acord.


Ma intrebam daca intr-o zi nu o sa se intoarca roata si toti pupincuristii o sa ramana decat cu nimic. E incredibil cat de multi sunt. Folosesc cele mai stupefiante complimente pentru a ne dovedi faptul ca ei chiar ne plac. Da, intr-adevar ne plac pentru a se mai folosi asa din cand in cand de noi. Sa numai generalizez.Pentru mine, fiind mai realista mi-e greu sa traiesc printre toti prefacuti. Poate exagerez, dar chestiile astea asa intre fete de la complimente despre tinuta, comportament pana la nuanta glossu-lui de pe buze sunt niste prostii.In ziua de azi cand toti arunca cu vorbe bune in stanga si in dreapta nu sti cand sa mai crezi intr-un complimnet si in niste sentimente sincere.Pacat, pentru ca toti spun ca evoluam. Da,in tehnologii si alte chestii dar se pierd acele nimicuri esentiale fara de care totul se va schimba. Chiar si eu, impinsa de societate.Poate pentru o clipa ne oprim si ne gandim sa ne folosim cuvintele si sentimentele care le transmitem prin ele intr-un mod cat mai frumos si pentru cei care poate au idei, dar nu au cum sa se exprime.

Un comentariu:

  1. stii ca eu te iubesc neconditionat, pentru ca esti copilasul meu si din cate vad tare mai semeni cu ma-ta:))ti pup copil drag

    RăspundețiȘtergere