duminică, 15 martie 2009

strada..

Banalul urcat in autobuz astazi s-a dovedit a fi mai palpitant,dar si urat pentru unii si o lectie de viata pentru altii.Era cred in jur de ora 21 cand am ajuns in statie si am observat de la inceput o gasca asa de baietii foarte .. nici nu stiu cum sa-i numesc.. oameni fara viitor sa nu-i jignesc.Pana cand a trebuit sa ne urcam in autobuz nimic straniu doar niste discutii de oameni tampiti.Nu le-am dat importanta. In fata mea un baiat cred la vreo 18 ani sa zic cu un aspect asa .. pantaloni mai cazuti, parul valvoi, bocanci nimic neobisnuit pentru mine insa cred ca aspectul sau i-a deranjat pe acei cocalari, pentru ca nu i-au facut nimic pana la intrarea in autobuz insa dupa ce am urcat a urcat si acel baiat si ceilalti dupa el l-au scos afara si l-au luat la bataie.Ma asezasem acolo si priveam fara sa fac nimic cum il bateau 3 baietii si cum il loveau cu capul de geam. Nu am crezut vreodata ca voi asista la asa ceva .Dadeau in el ca intr-un sac. Nimeni din autobuz nu zicea nimic. Si atunci ca si acum am simt vinovata ca nu am facut nimic dar nu aveam ce face pentru ca te gandesti la altii dar mai intai normal subconstientul meu s-a gandit la binele meu. Barbati in toata firea erauin locul unde a fost baiatul dat cu capul in geamul autobuzului. Aceste lucruri s-au petrecut in afara autobuzului daca nu am precizat. Si priveau si nu faceau nimic. Un baiat tot asa cam pe la 21 de ani statea ca ramolitul si se uita in timp ce un om trecea prin niste lucruri groaznice pentru nimic. Practic nu a facut nimic. Genul de scandal din cauza aspectului.Atitudinea oamenilor din autobuz m-a scarbit. Toti acei "barbati" care erau foarte stapani pe situatie nu au miscat un deget si dupa ce tanarul a urcat in autobuz cu ajutorul soferului care a oprit autobuzul sa sara in ajutorul lui, acei oamenic are zicem ca nu au facut nimic ii comentau aspectul exterior al acelui baiat. Vorbeau in nestiinta, criticau dupa aparente si erau foarte indignati de ce o doamna mai din spate le-a reprosat ca nu fac nimic, raspunzandu-i si urat. De ce nu a putut nimeni sa-i sara in ajutor? Sunt sigura ca erau niste oameni care vorbeau despre tara si despre tot ce se intampla si ca nu face nimeni nimic.L-as fi intrebat ce s-ar fi intamplat daca era el in locul baiatului? Daca nu era nimeni acolo sa-l ajute? Oameni de cacat mai pe romaneste si mai si radeau spunand:"Uite-te si la asta cum arata sigur a facut ceva si el." De unde eram acolo si am vazut nu a facut nimic a fost victima prostiei si a nedreptatii care exista in ziua de azi. Daca atat de rau am ajuns ca tara, ca oras sa iei bataie pentru nimic. Sunt indignata Pentru ca nu este prima oara cand se intampla si mai ales unde erau comunitarii care ziua se plimba dintr-un loc in altul cu autobuzul gratis normal si se mai iau de cate o babuta de ce nu are bilet atunci cand mai vine si controlorul.Totul e haos, nimic numai este normal. Cat de tampit sa fi sa faci asemenea gesturi. Nu am avut curaj sa ma duc sa il intreb daca are nevoi de ceva de rusine sa nu l-am ajutat. Apreciez atitudinea soferului si ma gandesc cu tristete la toti ceilalati:la acel baiat si si la oameni din autobuz care au tacut si nu au facut nimic aici ma incadrez si eu. Ar trebuie sa incercam sa schimbam ceva nu numai sa comentam,dar in seara asta chiar am simtit ca nu as fi avut nicio putere in fata acelor baieti.:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu