vineri, 27 martie 2009

ciudat...

Ciudat cum te poti simti si plina de iluzii si plina de dezamagire in acelasi timp. Sentimentele cauta sa iasa din mine si vor iesi cum au facut-o de atatea ori. Dar nu stiu de ce le-am dat frau liber si le-am lasat sa iasa. Atunci cand esti dezamagit trebuie mai bine sa pastrezi totul pentru tine sau atunci cand esti prea , dar mult prea fericit la fel. Sentimente ce pe mine m-au depasit acum si traiesc si acum starea contradictorie intre dezamagire si iluzie... Imi place, si nu pentru ca imi plac dezamagirile dar aceea iluzie de mult nu o mai simtisem asa de vie ca acum.Am incercat sa traiesc fara ea si am putut dar nu la fel de bine traiesc fara ea cum traiesc cu ea. Simt cum ma amagesc usor si daca de obicei ma speriam si spuneam ca ar trebui sa-mi revin, mai bine ma las dusa de sentimente pe care oricum nimeni nu le intelege cu adevarat. Daca inauntrul nostru cresc sentimente, traim si evoluam in functie de ele.
Iubeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu